Klantenservice

Hoe kan ik verbruiksartikelen bestellen?

U kunt tegenwoordig uw verbruiksartikelen online aan ons doorgeven. Het bestellen gaat heel eenvoudig. U hoeft alleen het bestelformulier in te vullen en de benodigde artikelen aan ons door te geven. Het is wel noodzakelijk om hiervoor uw klantnummer te weten. Mocht u hier hulp bij nodig hebben, neem dan contact met ons op via +31(0)252240730. 

Wat is een driver of een bestuursysteem?

Drivers vertalen computertalen, zodat uw machines de gegevens van het af te drukken bestand begrijpen en kunnen verwerken. Een driver is dus een connectie tussen uw computer en uw RISO apparatuur.

U kunt met behulp van de driver, uw afdruktaken vanaf uw computer beheren.

Ga naar beschikbare drivers om uw hardware voor uw RISO appartuur te downloaden.

Tot wie kan ik mij richten als ik ondersteuning nodig heb?

Als u een technisch probleem heeft, bijvoorbeeld moeilijkheden tijdens de installatie van de printer of bij het oplossen van een foutmelding, kunt u voor een snelle afhandeling het beste telefonisch contact met ons opnemen via +31(0)252240730.

Voor alle andere vragen, bijvoorbeeld levering van apparatuur, vragen over facturen en contracten, kunt u behalve telefonisch ook contact met ons opnemen via het contactformulier

Zodra wij uw verzoek binnen hebben, zal een RISO medewerker zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.  

Als ik een printer uit de oude productlijn heb, blijft RISO dan onderhoud verlenen?

Uiteraard. Omdat RISO voortdurend innoveert veranderen ook onze producten. Mocht de printer die u heeft niet meer door ons worden vervaardigd, zal RISO als dat nodig is toch onderhoud blijven verlenen aan uw printer.