Innovatief

EEN OPLOSSING OP MAAT

Bij RISO staat de klant centraal. Dankzij onze jaren lange ervaring in het onderwijs, bij de overheid, verenigingen en drukkerijen hebben we onze klanten goed leren kennen. We kennen uw vakgebied, uw organisatie en uw specifieke behoeften.

Om die reden zijn we zo goed in staat om samen met u te bepalen welke RISO-oplossing het beste bij u past, zodat aan al uw specifieke behoeften wordt voldaan. Door het uitvoeren van een complete audit van uw printsituatie en uw wensen komen we graag samen met u tot de beste oplossing!

ALTIJD DICHTBIJ

  1. Een proactieve klantenservice
    Onze medewerkers staan klaar om al uw vragen te beantwoorden: van vragen over bestellingen en facturen tot aanvragen voor technische ondersteuning. Wij behandelen al uw vragen en aanvragen met grote zorgvuldigheid.

  2. Gediplomeerde technische ondersteuning
    Voor het onderhoud van uw RISO-printers kunt u volledig vertrouwen op onze technische dienst. Onze technici zijn hooggekwalificeerd en altijd dichtbij. De tevredenheid van onze klanten is niet voor niets zeer hoog.

  3. Training op maat
    Ook na de installatie van uw printer blijft RISO u van dienst. We bieden hoogstaande trainingsprogramma´s op maat   aan. Onze trainingen worden elke keer aangepast aan uw specifieke behoeften en werkomgeving.

STREVEN NAAR GROTERE TEVREDENHEID

Voor ons  is het zeer belangrijk dat u 100% tevreden bent. Om die reden voeren we regelmatig onder onze klanten tevredenheidsonderzoeken uit. Met behulp van uw op- en aanmerkingen kunnen we zo onze service optimaliseren en ons productaanbod verder ontwikkelen.