Bovenaan de pagina

Hulp nodig?

Technische ondersteuning

Krijgt u een foutmelding op uw RISO printer te zien?

Geen nood: in de handleidingen voor het oplossen van problemen wordt nauwkeurig uitgelegd wat u moet doen bij papierstoringen of andere problemen en hoe u te werk moet gaan om verbruiksartikelen te vervangen en om accessoires goed te gebruiken. Ziet u in de lijst de fout waarmee u te maken krijgt? Voer dan alle aanbevolen controles uit en volg de aanwijzingen om de printer juist in te stellen.

Krijgt u een foutmelding op uw RISO duplicator te zien?

Als de fout te maken heeft met uw RISO duplicator, raadpleegt u dan de rubriek “Problemen oplossen” in uw gebruikershandleiding.
Voor duplicators van de serie SF vindt u op YouTube instructievideo’s (tutorials) die duidelijk maken hoe u de masterrol of een inktpatroon vervangt of hoe u de masterafvalbak van uw SF duplicator leegt.

  • Masterrol vervangen
  • Inktpatroon vervangen
  • Masterafvalbak legen

Contact opnemen met een RISO consultant

Tevreden klanten, daar doen we het voor. Daarom staan onze consultants klaar om u met raad en daad bij te staan. Een technisch probleem? Geen nood: bel ons op het nummer +31 (0) 252 240 730 of mail ons het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u RISO technicus of technicus van een van onze partners? Dan hebben wij speciaal voor u een extranetruimte. Via het contactformulier kunt u een aanvraag indienen om toegang te krijgen.

+31 (0) 252 240 730